Bastion Hotel Schiphol - Hoofddorp

Adrianahoeve 8 | 2131 MN  Hoofddorp | Tel.: +31 (0)23-5623632

Bastion Hotel Schiphol Airport in Hoofddorp - 3 sterren - ligt nabij de A4 afslag 3. Gratis Parkeren - Gratis Wifi - Gratis Schiphol Airport shuttle service

Hotel

Bastion Hotel Schiphol Airport in Hoofddorp is een driesterrenhotel gelegen aan de A4.  Het hotel staat bekend om zijn gastvrijheid, persoonlijke sfeer, goede faciliteiten en comfort tegen aantrekkelijke prijzen.  Gaat u op zakenreis of met vliegvakantie? Boek dan een voorovernachting in Bastion Hotel Schiphol Airport Hoofddorp. Vanuit het hotel vertrekt elk half uur een gratis te gebruiken shuttlebus naar vliegveld Schiphol. In het hotel kunt u gratis gebruik maken van glasvezel internet en er is een computer tot uw beschikking zodat u gemakkelijk op de hoogte kunt blijven van bijvoorbeeld uw vluchtdetails vanaf de luchthaven. De receptie van Bastion Hotel Schiphol Airport staat vierentwintig uur per dag voor u klaar!

Kamer informatie
Bastion Hotel Schiphol Airport Hoofddorp beschikt over 80 comfort hotelkamers. Deze zijn voorzien van alle dagelijkse gemakken: badkamer met douche en toilet, twee eenpersoonsbedden, gratis koffie- en theefaciliteiten, airconditioning, kluisje, bureau, gratis glasvezel internet, en een zitje. Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel.

Restaurant informatie
Het team van het Schiphol Airport hotel verwelkomt u graag  voor een hapje en/of een drankje aan de bar of in het à la carte restaurant.  Bij de Bastion Hotel Groep is de keuken vanaf 11:00 tot 23:00 uur voor u geopend. Mocht u vroeg vertrekken, of geen tijd hebben om te lunchen, dan kunt u dat aangeven en wordt er een lunchpakket voor u gemaakt. Anders kunt u gebruik maken van het continentaal ontbijtbuffet, doordeweeks van 06:00 tot 09:00 uur en in het weekend van 07:00 tot 10:30 uur. ’s Avonds kunt u nog even ontspannen aan de bar, een praatje maken met een mede gast of uw voetbaluitzending bekijken. De hotelbar is dagelijks tot 23.30 uur geopend.

Schiphol Airport Shuttle Service
Onze gratis shuttle bus vertrekt ieder half uur vanaf het hotel richting Schiphol luchthaven. De eerste bus vertrekt om 5:45 uur ’s ochtends vanaf het hotel. De laatste bus vertrekt om 23:15 uur ’s avonds vanaf het hotel. Vanaf Schiphol vertrekt onze bus ieder half uur richting het hotel. Om kwart voor en kwart over. De eerste bus vertrekt om 6.15 uur ’s ochtends vanaf Schiphol. De laatste bus vertrekt om 23.45 uur ’s avonds vanaf Schiphol. U kunt onze shuttle bus vinden op het shuttle platform op Schiphol bij platform A9. Deze bevindt zich buiten bij de aankomstenhal. Onze bus is donkerblauw van kleur en heeft de namen Best Western Airport & Bastion Hotel op de zijkant staan. Een reservering voor de shuttle van Schiphol naar het hotel is niet nodig. Een reservering voor de shuttle van het hotel naar Schiphol is wel nodig en kunt u bij de receptie doorgeven. Wij vragen u rekening te houden dat de shuttle bus voor dit hotel altijd een tussen stop maakt bij het Best Western Hotel Amsterdam Airport waar u vervolgens kunt overstappen naar de juiste shuttle bus of richting Schiphol of richting het hotel.

Parkeren
Tijdens uw verblijf kunt u uw auto gratis parkeren op het parkeerterrein van hotel Schiphol Airport. Dit is op basis van beschikbaarheid. Mocht u interesse hebben om uw auto langer te parkeren wijzen wij u graag op het park, sleep and fly arrangement. Dit arrangement wordt aangeboden op basis van beschikbaarheid.

Schiphol Airport en omgeving
Door de centrale ligging van Bastion Hotel Schiphol Airport Hoofddorp aan de A4 is het hotel goed bereikbaar met het openbaar vervoer, vanaf Schiphol met de gratis shuttle service (vanaf platform A9/13) en per auto (in twintig minuten vanaf Schiphol).

Indien u nog tijd over heeft, kunt u een bezoek brengen aan Amsterdam. Vanaf vliegveld Schiphol bent u met de trein binnen vijf minuten op treinstation Amsterdam Centraal. Wilt u nog even winkelen, dan kan dat natuurlijk in de Kalverstraat of in de luxe winkelstraat PC Hooftstraat in Amsterdam. Het gezellige centrum van Hoofddorp is gemakkelijk vanuit het hotel te bereiken en biedt ook voldoende winkelmogelijkheden. U kunt ook hardlopen of wandelen in het Amsterdamse Bos.

Faciliteiten

  • BarBar
  • RestaurantRestaurant
  • KamersKamers
  • ParkerenParkeren
  • Shuttle serviceShuttle service
  • TelevisieTelevisie
  • CreditcardsCreditcards
  • WiFi internetWiFi internet
  • TerrasTerras

Bereikbaarheid

Adres

Adrianahoeve 8
2131 MN  Hoofddorp
Noord-Holland
Nederland

Contactinformatie

Tel.: +31 (0)23-5623632
Fax.: +31 (0)23-5622848
Contactformulier

Routebeschrijving

***Actuele Informtie***
In verband met geplande wegwerkzaamheden aan de Kruisweg (N201) te Hoofddorp (Maart & April 2014) willen wij u op voorhand informeren dat er een omleiding naar het hotel kan gelden. Wij adviseren u in dat geval de omleidingsborden te volgen.

Het hotel is gemakkelijk bereikbaar en ligt aan de ringweg van Hoofddorp ongeveer 10 minuten van de A4 afslag 3.
Het gezellige Hoofddorp is gemakkelijk te bereiken en de luchthaven Schiphol is ongeveer 25 minuten vanaf het hotel. Bij het hotel is gratis parkeergelegenheid voor onze gasten. Dit hotel is tevens een goed alternatief voor Amsterdam, per trein reist u vanaf Schiphol binnen 25 minuten naar het centrum. Wij bieden een gratis shuttle service aan van en naar Schiphol. Neemt u voor de exacte rijtijden contact op met het hotel. U vindt de Bastion Hotel Amsterdam Schiphol/Hoofddorp halte bij de taxistandplaats.

Per Auto
Vanuit Rotterdam/Den Haag:
Afslag Hoofddorp/Aalsmeer. Bij stoplichten links richting Heemstede. Bij 4e stoplicht rechts, afslag Haarlemmermeersebos. Het hotel ligt aan de linkerkant.

Vanuit Schiphol/Amsterdam:
Afslag Hoofddorp/Aalsmeer. Bij stoplichten links richting Heemstede. Bij 3e stoplicht rechts, afslag Haarlemmermeersebos. Het hotel ligt aan de linkerkant.

Per Openbaar Vervoer
Vanaf Schiphol:
Voor de aankomsthal ligt het busstation.
U neemt bus 79, 140 of 300.

Naar Hoofddorp centrum:
Neem bus 140 halte Houtwijkerveld, dan uitstappen bij halte Melis Spaansweg.

Naar Amsterdam centrum:
Met de shuttle of de bus naar Schiphol en vanaf hier de trein nemen naar Amsterdam Centraal Station.

Een buskaart kunt u kopen op het station, van Schiphol of van Hoofddorp.

Gratis Shuttle Service (reistijd ongeveer 20 minuten):
Vertrek vanuit het hotel vanaf 05:45 uur tot 23:15 uur.
Vertrek vanaf Schiphol vanaf 06:00 uur tot 23:15 uur.

Reviews

Algemene beoordeling

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terug87%

Reviews

Privé gast 29 jul 2014, 07:54

Beeld tv bij veel zenders niet scherp en schiet voortdurend van groot beeld naar klein beeld (bv RTL8), jammer.

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 22 jul 2014, 16:18

Service was onder de maat: sherry was oud en slecht, goedgemaakt op kosten hotel dmv een glas uit nieuwe fles. Buiten geen zout/peper op tafel, geen place-mats, geen bierviltjes onder glazen. Bij invallen van schemer vragen om kaarsje op tafel aan te steken. Bovenlicht op kamer kapot en niet te sluiten. Waterstraal wastafel veel te klein. Beiden doorgegeven. Pluspunt: bedienend personeel uitstekend!

Netheid kamer
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Privé gast 20 jul 2014, 23:41
Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 19 jul 2014, 15:35
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 15 jul 2014, 19:25

The taxi company that ordered the hotel staff for us has cheated us

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Privé gast 15 jul 2014, 07:59
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Gastvrijheid
Komt graag terugNee
Privé gast 14 jul 2014, 19:36
Netheid kamer
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Privé gast 13 jul 2014, 12:56

Al meerdere malen verbleven in bastion, voornamelijk op Schiphol airport echter ook al meerdere malen hier. Tijdens mijn werk zelfs een hele jaar op doordeweekse dagen. Dit keer tegengevallen. In de nacht van vrijdag op zaterdag om 1.00 uur snachts een half uur voor de deur gestaan. De nachtreceptioniste was spoorloos. Gelukkig ging na eeen half uur de telefoon hel lang over waardoor de receptioniste de gang uit kwam stuiven, op de voet gevolgd door een man die weer weg stoof bij het zien van ( een gast ) mij voor de deur. Waar zij mee doende waren boeit me echt niet echter dat ik daar stond heeft me mateloos geïrriteerd. Een half uur staan bellen, geen respons, tevens geen excuus. Erg onprettig. Vervolgens is de dag daarna op zaterdag mijn kamer niet schoongemaakt. Op zich te overleven alleen ook geen schone handdoeken. Al met al, ik kom al jaren graag in Bastion door de constante kwaliteit van service ( Heb zelfs voor mijn werk geswitched van Hotel Mercure Sloten naar Bastion Schiphol Airport ) . Niet over de top, niet te gek maar gewoon simpel en goed. Dit verblijf beantwoordde daar maar gedeeltelijk aan. Ik denk dat een receptioniste die op vrijdag nacht liever met haar vriendje bezig is in plaats van met haar werk niet thuis hoort bij een hotel in deze rol. Vriendelijke groet, Roel van Gorkum

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Privé gast 12 jul 2014, 11:42

Slechte zaak dat je met Google bastion + Schiphol uitkomt hij een hotel in Hoofddorp ipv het bastion Amsterdam airport , resultaat sta bij het verkeerde hotel. Verder prima.

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Privé gast 10 jul 2014, 11:03

geboekt om toch enkele uren te slapen vooraleer een vroege vlucht te nemen op Schiphol - jammer genoeg geen oog dicht gedaan vanwege jongerenfeestje en om de 20 sec dichtslaande deuren

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 9 jul 2014, 08:18

Sorry I forgot to advise that the main light in the room was not working. Therefore needs attention. Otherwise all was OK

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 8 jul 2014, 22:56
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 8 jul 2014, 10:31
Netheid kamer
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 8 jul 2014, 09:15

Zoals al aangegeven bij uitchecken: D
e werking van de douchekop niet goed (water liep langs slang naar beneden).
Er was geen uitleg over de kluis en airco aanwezig.
We hadden kamer 20, in feite naast de ingang van het hotel. Andere gasten rookten voor het binnengaan nog snel hun sigaret op (of gingen misschien bewust naar buiten om te roken), maar de rook/geur kwam dan via het openstaande raam de kamer in. Misschien een andere locatie voor de rokers aanbieden?

Netheid kamer
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 7 jul 2014, 23:16

Sorry about the breakfast question, couldn't undo any of the selections, I didn't have breakfast. Room was modern, clean and tidy. Although very near the airport, couldn't hear the planes as the windows were double glazed. Lovely hotel.

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 7 jul 2014, 18:29

Heeft er iemand van u al eens geslapen in de kamers van 28 en 30.wellicht heeft u ook bijna niet kunnen slapen door de harde slagen van de tussendeuren. Graag zien wij een vergoeding vanwege deze slechte zaak.
ook de douchedeur kregen wij lastig open.
Jammer, als deze problemen opgelost zijn zullen veelmensen blij zijn.

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Privé gast 7 jul 2014, 07:18

Het was heel teleurstellend dat ik geen WiFi op de kamer kon ontvangen. Bij de receptie had ik een goede ontvangst.
Er is mij niet gemeld dat er bij Bastion de Luxe Hotel van shuttle gewisseld moest worden.

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Zakelijke gast 5 jul 2014, 18:31

I am a veteran customer for two consecutive years now, and I promise to remain so as long as the standards do not fall. Bastion Hotel, keep the graph climbing! Your are the best......

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 4 jul 2014, 11:01
Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 2 jul 2014, 11:28

Ik heb een lunchpakket besteld met 4 BRUINE bolletjes. En wat schept mijn verbzing?
Ik kreeg 4 WITTE bolletjes! Ik ben niet gek op wit brood. Maar goed. Ik kwam er te laat achter. Anders had ik het teruggegeven.

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 30 jun 2014, 12:43

geweest als overnachting voor vertrek vakantie via Schiphol. Overnachting Is ons goed bevallen. Per taxi naar Schiphol, geregeld via Bastion. Reserveringsnr. niet bekend. Heel vriendelijk en goed personeel !!!

Netheid kamer
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa

Bij Bastion Hotels

  • Door direct te boeken bij Bastion bent u 100% gegarandeerd van de beste prijs.
    Als u op dat moment elders goedkoper boekt, slaapt u voor niets. Zie voorwaarden.

  • Parkeren

    Altijd plek

  • Gratis wifi en internet

    Gratis in al onze hotels