Bastion Hotel Zoetermeer

Zilverstraat 6 | 2718 RL  Zoetermeer | Tel.: +31 (0)79-3611071

Bastion Hotel in Zoetermeer - 3 sterren - ligt aan de A12. In de buurt van Snowworld & schaatsbaan PWA Silverdome - Gratis Parkeren - Gratis Wifi

Hotel

Bastion Hotel Zoetermeer biedt u een 24 – uurs receptie, comfortabele kamers, een uitgebreide keuze van gerechten van de à la carte kaart in het sfeervolle restaurant. Voor ontspanning en een gezellige afsluiting van de dag bent u altijd van harte welkom in de gezellige hotelbar of rokerslounge. Deze lounge beschikt over een lcd televisie, airconditioning en ontspannen lounge stoelen. Ook beschikt het hotel over gratis draadloos internet in het gehele hotel. In de lobby is een computer beschikbaar, voor gasten, waar gratis gebruik van het internet gemaakt kan worden. Huisdieren zijn niet toegestaan. Bastion Hotel Groep staat voor een persoonlijke sfeer, gastvrijheid, comfort en goede faciliteiten voor een gunstige prijs.

Locatie / bereikbaarheid
Bastion Hotel Zoetermeer ligt aan de A12, bij afslag 7. Aangezien het hotel goed bereikbaar is met de auto, is het ideaal voor zakelijke gasten die snel op pad willen kunnen. Het nabijgelegen Station Zoetermeer-Oost heeft een goede verbinding met verschillende grote steden. Zoetermeer is een eigentijdse stad op een steenworp afstand van Den Haag, Leiden en Rotterdam. Het heeft uitgebreide voorzieningen op sportief en recreatief gebied, met landelijke trekkers als het skiparadijs Snowworld en het multifunctionele ijscentrum PWA Silverdome.

Kamers
Het hotel in Zoetermeer beschikt over 50 deluxe- en 40 comfort kamers. De comfort kamers in het hotel zijn onder meer voorzien van een televisie, modemaansluiting, airconditioning, bureau, kluis, minibar, gratis koffie- en theefaciliteiten en een badkamer met douche en toilet. De deluxe kamers zijn ruimer dan de comfort kamers en voorzien van een televisie, modemaansluiting, airconditioning, bureau, kluis, minibar, gratis koffie- en theefaciliteiten, een zitje voor twee personen en een badkamer met bad, toilet en föhn.

Eten en drinken
's Ochtends kunt u op werkdagen tussen 06:00 en 09:00 uur genieten van een uitgebreid continentaal ontbijtbuffet. In het weekend kunt u van 07:00 tot 10:30 uur gebruik maken van het ontbijt. Het sfeervolle restaurant is geopend van 11:00 tot 23:00 uur voor lunch en diner. Indien u onverhoopt geen tijd heeft om te lunchen in ons hotel, bieden wij de mogelijkheid om een lunchpakketje voor u samen te stellen. De gezellige hotelbar is geopend tot 23.30.

Gratis Parkeren bij Bastion Hotel Zoetermeer
Tijdens uw verblijf kunt u uw auto gratis parkeren op het parkeerterrein van het hotel. Dit is op basis van beschikbaarheid.

Faciliteiten

  • BarBar
  • RestaurantRestaurant
  • KamersKamers
  • ParkerenParkeren
  • AirconditioningAirconditioning
  • TelevisieTelevisie
  • CreditcardsCreditcards
  • WiFi internetWiFi internet
  • TerrasTerras

Bereikbaarheid

Adres

Zilverstraat 6
2718 RL  Zoetermeer
Zuid-Holland
Nederland

Contactinformatie

Tel.: +31 (0)79-3611071
Fax.: +31 (0)79-3611350
Contactformulier

Routebeschrijving

Het hotel is gelegen aan de A12, afslag 7 en hierdoor zeer goed bereikbaar met de auto. Bij het hotel is gratis parkeergelegenheid voor onze gasten. Vlakbij het hotel is station Zoetermeer-Oost. Vanaf hier reist u gemakkelijk naar het gezellige Den Haag en de badplaats Scheveningen.

Per auto:
Vanuit Den Haag A12:
Afslag 7, Zoetermeer/Pijnacker. Einde afslag bij de stoplichten rechts. 1e afslag rechts (Zuidweg) en vervolgens weer 1e weg rechts. Het hotel ligt voor u.

Vanuit Utrecht A12:
Afslag 7, zoetermeer/Pijnacker. Einde afslag bij stoplichten links. 1e afslag rechts (Zuidweg) en vervolgens weer 1e weg rechts. Het hotel ligt voor u.

Per openbaar vervoer:
Vanaf Schiphol:
U neemt de trein richting Den Haag Centraal Station. Op Den Haag Centraal Station stapt u over op de stoptrein richting Utrecht. Stap uit bij station Zoetermeer-Oost. Vanaf hier kunt u lopen naar het hotel, dat duurt ongeveer een kwartier of u kunt een taxi nemen.

Reviews

Algemene beoordeling

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terug89%

Reviews

Zakelijke gast 20 nov 2014, 18:23
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Zakelijke gast 19 nov 2014, 21:59
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 10 nov 2014, 17:21

Wat mij verbaasd is het feit dat er kamers aan een spoorlijn zitten en er niet even een paar rolluiken worden gemonteerd. Ik kan me niet voorstellen dat dat kwa kosten niet opweegt tegen alle klanten die na 1 nacht nooit meer terugkomen. Frequent een langsdenderende treinen en een goederentrein die om 01:00 in de nacht eens lekker gaat rangeren of weet ik wat het ding aan het doen was, is niet echt bevorderlijk voor plezant verblijf.

Tevens moest ik zelf op het idee komen om de tweede nacht naar een andere kamer aan de achterkant te verkassen nadat ik mijn ervaring had gemeld. Het zou sieren als hierin met de gasten werd meegedacht. Alleen het feit het probleem te erkennen voor het plaatsvind zou een hoop weerstand en afhakende klanten kunnen schelen. Zoals de baliemedewerker zei, was ik niet de eerste die niet kon slapen 's nachts en ook niet de eerste met het rolluiken idee. Afijn, ik heb wel een mooie polo.

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Zakelijke gast 10 nov 2014, 16:46
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugNee
Zakelijke gast 10 nov 2014, 14:11

Sanitair was goed schoon, echter veel stof aanwezig bv op telefoon en minibar en onder de bedden was niet schoon, er was niet stof gezogen.

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Zakelijke gast 10 nov 2014, 11:56

ik heb donderdag 5-11-2014 mijn rekening gekregen en heb het gecontroleerd en heb vrijdag de eind rekening gekregen (moest allen nog een overnachting met ontbijt bij) en bij thuiskomst zag ik dat er 16 drankjes extra op de rekening stonden, maar die ik niet heb gehad .ik heb er achter aan gebeld maar er kon niets meer aan gedaan worden .ik ben hier niet tevreden over. Er is duidelijk iets mis gegaan met het noteren van de drankjes en/of opstellen van de nota. Dit lijkt me wel een verbeterpunt.

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 7 nov 2014, 15:44
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Privé gast 2 nov 2014, 16:22

Geen tv, op de tv stond geen ....module.
Volgens de receptie was het een storing in Zoetermeer. Dat betwijfel ik.

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Zakelijke gast 1 nov 2014, 14:49

Flesjes hertog jan waren op kan gebeuren volgende dag waren ze er weer niet .
Wordt gezegd ze leveren maar 1 keer per week slechte service.
Bestel je een snitzel.
Komen ze terug om te zeggen dat de snitzels ook op zijn vind het een slechte zaak.

Groetjes raymond staal

Netheid kamer
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien
Privé gast 31 okt 2014, 18:14

Voor mij was het niet bekend hoe de lampen aan te krijgen,gebruik van het pasje ,misschien nuttig om dit uit te leggen.Toevallig was er een monteur in de buurt.Verder zal ik dit hotel aan iedereen aan bevelen ,en komen wij zeker terug.

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 31 okt 2014, 09:30
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 24 okt 2014, 15:17
Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugNee
Zakelijke gast 24 okt 2014, 14:50
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 23 okt 2014, 09:22
Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 21 okt 2014, 19:21
Netheid kamer
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 20 okt 2014, 22:50

Taxis always late arriving. Very tolerant and helpful staff.

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 20 okt 2014, 22:35
Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Privé gast 19 okt 2014, 21:13
Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 17 okt 2014, 18:16

Liever niet aan de kant van de spoorweg,maar ja dat kan niet altijd,verder geen aanmerkingen.

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 4 okt 2014, 13:43

1 nachtje gebleven wegens snowboardwedstrijden. prijs - kwaliteit is prima.

Netheid kamer
Gastvrijheid
Komt graag terugJa
Zakelijke gast 30 sep 2014, 08:37

bereikbaarheid wifi was beter ten opzichte van eerdere bezoeken. Snelheid verbinding is 'zeer langzaam' en niet geschikt om op de kamer nog even lekker te internetten/werken.

Netheid kamer
Service ontbijt
Assortiment ontbijt
Diner: De keuze op de menukaart
Diner: De kwaliteit van het eten
Gastvrijheid
Komt graag terugMisschien

Bij Bastion Hotels

  • Door direct te boeken bij Bastion bent u 100% gegarandeerd van de beste prijs.
    Als u op dat moment elders goedkoper boekt, slaapt u voor niets. Zie voorwaarden.

  • Parkeren

    Altijd plek

  • Gratis wifi en internet

    Gratis in al onze hotels