Wij gebruiken cookies, inclusief die van derden, om onze website te analyseren en optimaliseren, u gepersonaliseerde content en advertenties te tonen en om het reserveren van een hotelkamer zo gemakkelijk mogelijk te maken. Privacy- en cookiebeleid

Wanneer u gebruik blijft maken van onze website of op de akkoord-button klikt, geeft u toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Feedback?

Wij horen graag uw mening!

Uw mening is van belang om onze website te verbeteren. Vul hieronder het formulier in als u een suggestie, vraag of bug heeft.

Veelgestelde vragen


Zoek een Bastion Hotel

december 2016

madiwodovrzazo
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678

januari 2017

madiwodovrzazo
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

februari 2017

madiwodovrzazo
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112

maart 2017

madiwodovrzazo
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789

april 2017

madiwodovrzazo
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567

juni 2017

madiwodovrzazo
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789

juli 2017

madiwodovrzazo
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

augustus 2017

madiwodovrzazo
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910

september 2017

madiwodovrzazo
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678

oktober 2017

madiwodovrzazo
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

november 2017

madiwodovrzazo
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910

december 2017

madiwodovrzazo
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567

december 2016

madiwodovrzazo
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678

januari 2017

madiwodovrzazo
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

februari 2017

madiwodovrzazo
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112

maart 2017

madiwodovrzazo
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789

april 2017

madiwodovrzazo
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567

juni 2017

madiwodovrzazo
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789

juli 2017

madiwodovrzazo
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

augustus 2017

madiwodovrzazo
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910

september 2017

madiwodovrzazo
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678

oktober 2017

madiwodovrzazo
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

november 2017

madiwodovrzazo
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910

december 2017

madiwodovrzazo
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567
1 nacht, 1 kamer geselecteerd

Vraag: Hoe kan ik online reserveren?

Antwoord: bij Bastion Hotels kunt u in vier gemakkelijke stappen online reserveren. Het reserveren gaat altijd via een beveiligde en snelle verbinding.

Stap 1: selecteer het gewenste hotel en kies uw aankomstdatum & vertrekdatum, aantal personen per kamer en aantal kamers. Klik op Reserveer Kamer.

Stap 2: kies vervolgens uw kamertype en vervolgens uw (extra) opties.

Stap 3: vul uw gegevens in of log in als u gast bent van Bastion Hotels. Klik op Verder om door te gaan naar de betaalopties.

Stap 4: Kies uw betaalmethode en loop de bijbehorende instructies door om de betaling te voltooien.

Na het kiezen van een online betalingsmethode wordt u naar een betaalscherm doorverwezen om uw bank te selecteren. Kiest u voor betalen in het hotel? Dan dient er een creditcard garantie te worden afgegeven.

 

Vraag: Is online reserveren veilig?

Antwoord: online betalen bij Bastion Hotels is veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. U kunt dit zien aan het gesloten slotje rechts onderin uw browser, en bovenin uw browser in de adresbalk waar ' https://' staat. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Zie ook ons Privacy Statement.

 

Vraag: Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Antwoord: om uw reservering online af te kunnen ronden dient u een betaalmethode te selecteren.  Betalen kan via iDEAL, Visa, Mastercard, American Express, Sofort Überweisung, Mister Cash, CBC, JBC, ING Homepay en GiroPay. 

Voor meer informatie over de betaalmethodes bij Bastion Hotels klik hier

 

Vraag: Wat is iDEAL?

Antwoord: iDEAL is een online betaalmogelijkheid, ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank en Rabobank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Meer informatie over iDEAL »

 

Vraag: Krijg ik een reserveringsbevestiging?

Antwoord:  U ontvangt een reserveringsbevestiging via het opgegeven e-mailadres. De reserveringsbevestiging kan eventueel worden uitgeprint. Wanneer u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, raden wij u aan contact op te nemen met de receptie van het hotel.

 

Vraag: Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Hoe kan ik dat doen?

Antwoord: het kan voorkomen dat u door wijzigende omstandigheden uw reservering wilt aanpassen of annuleren. Kosteloos annuleren is mogelijk tot 12.00 uur op de dag vóór aankomst (tenzij u een hotdeal heeft geboekt). Indien u de reservering wilt vasthouden, dient u contact op te nemen met het hotel om een garantie af te geven. Het is niet mogelijk een reservering te annuleren indien u reeds online bent ingecheckt.

- Voor het wijzigen van uw reservering kunt u contact opnemen met ons hoofdkantoor (030 267 1616).
- Wilt u de reservering annuleren dan kan dit via de volgende link: https://www.bastionhotels.nl/nl/reservering/annuleren.html

Let op: reserveringen zonder annuleringsverzekering (hotdeals) kunnen niet worden geannuleerd.

 

Vraag: Waar kan ik terecht met mijn opmerking, vraag of klacht?

Antwoord: bij Bastion Hotels stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u.

U kunt een opmerking, vraag of klacht indienen via het contactformulier op de website (https://www.bastionhotels.nl/nl/informatie/ ) of een e-mail sturen naar info@bastionhotels.nl.

 

Vraag: Wat zijn de voordelen van een gratis zakelijk account?

Antwoord: Bastion Hotels is expert op het gebied van zakelijke overnachtingen. Gasten met een zakelijk account bij Bastion Hotels hebben een aantal voordelen: 

- U bespaart tot 15% bij Bastion Hotels.

- Als zakelijke gast kunt u boeken tegen vaste prijzen (optioneel).

- Betaal op rekening (optioneel).

- Annuleer tot 12:00 uur op de dag van aankomst.

- Toegang tot de laatst beschikbare kamers.

- Eenvoudig reserveringen maken en beheren met uw account. 

De voorwaarden kunt u vinden op onze zakelijke pagina www.bastionhotels.nl/nl/zakelijk/. Maak hier direct uw gratis zakelijk account aan.

Vraag: Wat zijn de voordelen van een gratis particulier account?

Antwoord: Indien u via onze website een gratis particulier account aanmaakt, geniet u van de volgende voordelen:

- Tot 5 euro korting per nacht

- Exclusieve aanbiedingen

- Gratis upgrades

- Gratis drankje bij incheck

- Online inchecken

- Eenvoudig reserveringen maken en beheren

Maak hier direct uw gratis particulier account aan. 

 

Vraag: Waar betaal ik de laagste prijs voor een Bastion Hotel kamer?

Antwoord: rechtstreeks via bastionhotels.nl betaalt u altijd de laagste prijs. Externe websites bieden altijd hogere kamerprijzen aan. Vergelijk zelf en ontdek het voordeel van rechtstreeks boeken. U bent 100% gegarandeerd van laagste prijs.

 

Vraag: Wat zijn de in- en uitchecktijden van alle Bastion Hotels?

Antwoord: Bastion Hotels hanteert de volgende in- en uitchecktijden:

- Inchecken kan vanaf 14:00 uur.
- Uitchecken kan tot 12:00 uur.

 

Vraag: Wat zijn de vertrek- en aankomsttijden van de shuttlebussen?

Antwoord:

- Bekijk hier het vertrek- en aankomstschema van Bastion Hotel Schiphol Airport (Adrianahoeve 8, Hoofddorp). Reistijd max 30 min.
- Bekijk hier het vertrek- en aankomstschema van Bastion Hotel Amsterdam Airport (Vuursteen 1, Hoofddorp). Reistijd max 15 min.

 

Vraag: Ik ben een voorwerp verloren tijdens mijn verblijf in het hotel. Wat moet ik doen?

Antwoord: Neem telefonisch contact op met het hotel waar u het voorwerp heeft verloren of stuur een e-mail naar email@bastionhotels.nl en vermeld hierbij:

- De naam van de persoon die het voorwerp is verloren 

- Welk voorwerp is verloren

- Waar het voorwerp is verloren

- De aankomstdatum en vertrekdatum van het desbetreffende verblijf

Onze medewerkers controleren vervolgens of het voorwerp is gevonden en nemen contact met u op. Indien het voorwerp per post verstuurd dient te worden, zullen wij u informeren over de ingeschatte verzendkosten die in rekening gebracht worden. Daarna zal één van onze medewerkers het gevonden voorwerp opsturen naar het gewenste adres.  

Mag ik mijn huisdier meenemen naar het hotel?

Antwoord: Huisdieren zijn in onze hotels niet toegestaan. Wij bedanken u alvast voor uw begrip.