Wij gebruiken cookies, inclusief die van derden, om onze website te analyseren en optimaliseren, u gepersonaliseerde content en advertenties te tonen en om het reserveren van een hotelkamer zo gemakkelijk mogelijk te maken. Privacy- en cookiebeleid

Wanneer u gebruik blijft maken van onze website of op de akkoord-button klikt, geeft u toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Feedback?

Wij horen graag uw mening!

Uw mening is van belang om onze website te verbeteren. Vul hieronder het formulier in als u een suggestie, vraag of bug heeft.

Laagste Prijs Garantie


Boek altijd direct bij Bastion Hotels voor de laagste prijs


Beste Prijs Garantie voorwaarden  van de besloten vennootschap Bastion Holding B.V., gevestigd te Amsterdam, kantoorhoudende te Utrecht. Bastion Holding B.V. (Bastion) garandeert de beste prijs voor een boeking gemaakt op een van de eigen websites (www.bastionhotels.nl; www.bastionhotels.com en www.bestwesternschipholairport.nl), hierna te noemen www.bastionhotels.nl.

Indien u op enige andere website een boeking kunt maken tegen een lagere prijs dan uw reeds gemaakte boeking via www.bastionhotels.nl, vergoedt de Bastion Holding B.V. u de eerste nacht logies, voor één kamer. Aan de hieronder genoemde voorwaarden moet ten minste worden voldaan:
- U dient een boeking te hebben gemaakt op www.bastionhotels.nl
- Binnen maximaal 1 uur na het voltooien van de reservering via www.bastionhotels.nl, dient u via een andere website een lager tarief geconstateerd te hebben voor hetzelfde hotel van de Bastion Holding B.V.
- Er dient binnen ditzelfde uur een printscreen gemaakt te worden van het lagere tarief
- Aankomst- en vertrekdata dienen identiek te zijn
- Betalings- en annuleringsvoorwaarden dienen identiek te zijn
- De vergelijking kan uitsluitend worden gemaakt op basis van netto prijzen (exclusief BTW en lokale belastingen)
- De inhoud van de reservering dient exact overeen te komen (vb. inclusief ontbijt, maaltijden, kamertype, etc.)

De garantie is niet van toepassing indien:
- Reserveringen gemaakt zijn in combinatie met of als onderdeel van aanbiedingen, (leden-)acties en/of anonieme aanbiedingen
- Vaste prijzen uit hoofde van een corporate samenwerkingsafspraak gelden; deze prijzen zijn gemiddeld over het jaar de beste prijzen; incidentele afwijkingen per periode/dag blijven altijd mogelijk
- De prijs is afgegeven door een derde partij1 waarmee Bastion Holding B.V. geen contractuele en onderhandelde prijsafspraken heeft

Indien men zich beroept op de beste prijs garantie dient men direct na het reserveren, tijdens kantoor uren en vóór incheck contact op te nemen met de afdeling e-commerce van Bastion Hotels via e-commerce@bastionhotels.nl. ten minste moet worden overlegd:
- Bevestiging van de reservering via www.bastionhotels.nl
- Duidelijke en leesbare printscreen van het gevonden lagere tarief

Buiten kantooruren dient men te mailen zoals aangegeven en zal Bastion Holding B.V. één en ander ten spoedigste, indien praktisch mogelijk, voor de incheckdatum af te handelen.
Mocht de afhandeling niet geschied zijn voor moment van incheck, dan blijft de lopende reservering van toepassing en zal afwikkeling na het verblijf plaats vinden.

NB. Medewerkers in de hotels zijn niet gerechtigd op één af andere wijze uitspraak te doen over of uitvoering te geven aan de Beste Prijs Garantie van Bastion Holding B.V..

 

1Derde partijen waamee Bastion Holding directe samenwerkingen heeft zijn: Agoda, Booking.com, Bookit, Budgetplaces, Easytobook, Expedia, Hotel Booker, Hotelbeds, Hotels.nl, Hotels4U, HRS, Lastminute.com, Orbitz.